На газету та чиновницьку «джинсу» хочуть виділити понад 600 тисяч

4Рівнерада, попри закон «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації», хоче витратити на піар в комунальній газеті «Сім днів» 425 тисяч гривень.

Про це у своєму фейсбуці пише директор громадської організації «Антикорупційний моніторинг» Юрій Дюг, пише «Четверта влада».

З 435 тисяч гривень, запланованих на періодичні видання, 425 планують віддати «Семи дням», 10 тисяч - іншим друкованим місцевим ЗМІ.

Окрім цих витрат, чиновники та окремі депутати Рівнеради хочуть наступного року 199 тисяч гривень витратити на свій піар на рівненських телебаченнях та ріадостанціях. Про це також йдеться в проекті бюджету, оприлюдненому на сайті Рівнеради.

Такі матеріали можна назвати «джинсою», адже зазвичай у них відсутнє маркування про оплату за їх підготовку і оприлюднення.

«Міський голова Рівного та депутати хочуть проігнорувати роздержавлення комунальної преси та далі готові бездумно витрачати півмільйона гривень коштів рівненських платників податків. ... Внаслідок роздержавлення Рівнерада має вийти з числа засновників видання, а воно має стати приватним. » - нагадує Юрій Дюг.

Громадський активіст звертає увагу, що не надавалося жодних звітів про використання коштів за цими ж статтями в попередні роки. Наразі також відсутнє публічне обговорення цього питання.

Юрій Дюг також наполягає, що цю статтю видатків треба прибрати.

«Навіть якщо проголосуєте цю норму, то громадські активісти вимагатимуть у прокуратури скасування цього рішення, як назаконного. Чи готові ви пожертвувати рішенням про бюджет Рівного, щоб дати міському голові далі незаконно публікувати власні вітання за кошти громади? 435 тисяч краще використати на дитячі садочки.» - додає активіст.

Нагадуємо, в питанні виділення коштів на місцеві телебачення, газети та радіо, в членів бюджетної комісії , яка це питання розглядала, Сергія Паладійчука та Галини Кульчинської – конфлікт інтересів.

Як розповів «Четвертій владі» депутат Рівнеради Володимир Кудрін, бюджетна комісія Рівнеради не підтримувала фінансування цих видатків на ЗМІ. Попри це вони були включені до проекту бюджету.