На “Інтер” повертається “команда Льовочкіна”

Фото: day.kiev.ua

Фото: day.kiev.ua

На телеканал "Інтер" повертається "команда Сергія Льовочкіна" – Назім Бедіров, Ігор Шувалов, Лаврентій Малазонія та інші, хто звільнився наприкінці 2013 року.

Про це повідомляє "Українська правда" із посиланням на "Телекритику"та Inter Media Group.

Так, директором компанії "Національні інформаційні системи", що входить до складу Inter Media Group та виробляє для телеканалу "Інтер" програми "Новини", "Подробности" й "Подробности недели", призначено Назіма Бедірова.

Раніше Бедіров обіймав посаду директора телеканалу Zoom, що також входить до складу Inter Media Group.

24

Назім Бедіров

"Разом зі мною до НІСу повертаються Ігор Шувалов, Лаврентій Малазонія, який знову буде керівником з інформаційної політики, його заступником стане Олексанр Пилипець, шеф-редактором "Подробностей недели" буде призначена Ольга Червакова", - зазначив Бедіров, коментуючи повернення команди Сергій Льовочкіна.

malazonia shuvalov

Лаврентій Малазонія та Ігор Шувалов

Головний редактор і член правління телеканалу "Інтер" Антон Нікітін, який поєднував ці посади з посадою директора компанії "Національні інформаційні системи", зосередиться на розвитку програмного контенту та власного телевиробництва.

26

Антон Нікітін

Як відомо, директор "НІСу" Назім Бедіров, виконавчий директор Лаврентій Малазонія та Ігор Шувалов, яких пов'язують з екс-головою Адміністрації президента Сергієм Льовочкіним, звільнилися з "Інтера" наприкінці 2013 року.

Одним з акціонерів телеканалу Інтер є Сергій Льовочкін, екс-глава адміністрації президента. Ще одним акціонером є Дмитро Фірташ, якого днями було затримано в Австрії та звільнено під заставу у 125 мільйонів євро.

14 березня з"явилася інформація про те, що Верховна Рада має намір націоналізувати телеканал Інтер. У свою чергу Федерація роботодавців України, яку очолює Дмитро Фірташ, попросила нову українську владу утриматись від порушення принципу недоторканності приватної власності.

За час подій на Майдані з листопада 2013 року телеканал відзначився провладною пропагандою та антимаданівською позицією, журналісти телеканалу заявляли про цензуру та тиск.

Фото: "Телекритика" та "День".